Call centrum UPC

Od začátku ledna 2022, začne platit novela zákona o elektronických komunikacích. Ta by měla fakticky znamenat konec otravných telefonních hovorů z telemarketingu a nejrůznějších „šmejdů“, kteří se vám snaží něco vnutit po telefonu.

Konec otravného volání nejrůznějších „šmejdů“ od 1. ledna 2022

Parlament schválil novelu zákona, která začne platit od začátku roku 2020 (od 1. 1. 2022). Tato novela, by měla v podstatě ukončit možnost, aby vám volali nejrůznější „šmejdi“, „jestli máte čas, na krátký monitorovaný hovor“. Doposud platilo, že se automaticky předpokládalo, že máte zájem o různé nevyžádané hovory z call-center. Pokud jste je nechtěli, aby vám […]

Přečíst více

Práce v call centru - peklo nebo pohoda?

Práce v call centru – peklo nebo pohoda?

Nedávno jsem na zpravodajském webu Aktuálně.cz narazil na článek s titulkem: Teror v call centru: Volejte vestoje a pracujte zdarma. Přiznám se, že moje vlastní zkušenost s prací v call centru je trochu jiná, takže nabízím trochu jiný pohled. Tím ale nechci vyvracet to, co je napsáno v odkazovaném článku na Aktuálně.cz. Proč – dostanu se k tomu následně. Zákaznická […]

Přečíst více